torsdag 14 augusti 2008

Young Jeezy, Maino, Lloyd Banks, Young Chris & Big Lou!

Young Jeezy droppar en ny låt varje tisdag klockan 09.02 tills hans tredje studioplatta, The Recession, släpps tisdag den 2 september. Förra veckan var det Crazy World och nu är det Vacation. Den här låten huggs dock av väldigt tvärt, fast det är precis i slutet så man missar nog inget egentligen.

DOWNLOAD Young Jeezy - Vacation




Maino släpper sin debutplatta den 23 september. Det jag har hört av honom har jag diggat. Hi Hater-remixen med den fina gästlistan var riktigt fräsh, och jag har faktiskt byggt upp en del förväntningar inför plattan. Det här är dock riktigt trist. Vi har hört det förr. Vi hör det hela tiden, kom med något nytt någon!
DOWNLOAD Maino - Hood Love (Feat. Trey Songz)

Lloyd Banks läcker ännu en låt från hans kommande mixtape, Top 5 Or Better. Jag tror det har läckt åtta låtar från det nu, om inte ännu fler. Jag har inte fått ett speciellt bra intryck av dem, men det här är en grym låt! Banks steppar sitt game upp och gör det så bra som vi vet att han kan.
DOWNLOAD Lloyd Banks - Hate On Me

Young Chris är alltid mysigt. Jag trodde att hans Now Or Never var på G på riktigt förut, men nu verkar det ha frysit till igen? Varför kan de inte bara komma överens om att släppa den någongång? Det här hämmar Chris karriär, och han är jävligt bra. För bra för att bara glömmas bort.
DOWNLOAD Young Chris - Freestyle (Feat. Omillio Sparks)

Nytt med min nya favorit, Big Lou, också. Han har det där speciella flexibla flowet som passar alla sorters beats. Lou måste uppmärksammas mer!
DOWNLOAD Big Lou - Stereotyped
DOWNLOAD
Big Lou - On Them Corners

Inga kommentarer: