tisdag 5 augusti 2008

Ny R&B! Michelle Williams, Mariah Carey f. Busta Rhymes, Karina Pasian

Det blir många inlägg kort efter varandra såhär på kvällskvisten, och detta är inte det sista. Det beror på att jag är upptagen med jobb på dagarna och bara har ett par timmar att sitta här på kvällarna. Jag hoppas att ni inte råkar missa något!

Tänkte dela upp det nya lite, så detta får bli en R&B-post. Inte direkt några höjdarlåtar, men är man in the mood för R&B så kan man nog digga detta.

Michelle Williams fortsätter på sitt dansanta pop/R&B-sound. Det är helt OK tycker jag, men inte riktigt min stil.
DOWNLOAD Michelle Williams - Unexpected

Det här däremot gillar jag! Mariah Carey och Busta Rhymes. Jag har aldrig lyssnat på MC förutom ett par enstaka låtar då och då, men hon är faktiskt grymt bra. I alla fall nu på senare tid, hennes early dayz har jag ingen koll på. Jag diggar.
DOWNLOAD Mariah Carey - Side Effects (Remix) (Feat. Busta Rhymes)

Karina Pasian hade jag ingen som helst koll på innan idag. Tydligen så är hon ett 17årigt musikaliskt underbarn som storbolagen fajtades om. Till slut vann Def Jam, så där är hon signad. Det är inte så R&B-ig R&B, mer visaktigt tycker jag.
DOWNLOAD Karina Pasian - Can't Find The Words
DOWNLOAD Karina Pasian - First Love

Inga kommentarer: