söndag 10 augusti 2008

JAY-Z NEWS! Blueprint 3 på G, ny låt! (video + intervju)

Jag vet inte vart det senaste inlägget tog vägen, men jag minns att det inte var det som nu är innan det här. Mycket mycket märkligt. Jag kommer inte ihåg riktig vad det innehöll, förutom några videos med T.I. Anyway, spelar mindre roll.

Anyway igen. Nu är jag tillbaka från Göteborg! Bilder och stuff från Way Out West kommer senare, men jag måste bara nämna att Kelis var helt fantastiskt bra! En himla massa nya låtar ska läggas upp också. Det är lite KRS, The Game, Ludacris... och en hel del mer.

Detta inlägg innehåller förresten det mest spännande hittills i denna blogg!! Det händer grejer med Jay-Z nu. Nya plattan kommer heta Blueprint 3, Jigga och Kanye West körde en låt, som jag tror kommer vara med på plattan, live på Glow In The Dark. Se själva, och lyssna. I intervjun med en radioshow snackar han om lite allt möjligt. Det är en mycket bra och rolig intervju, så lyssna på det. Och checka out videosarna. Det är hett. Och bilderna är de officiella omslagen till Vibes senaste nummer, Jigga fick äran att pryda det jubilerande numret.

DOWNLOAD Shade 45 Morning Show Interview with JAY-Z











Inga kommentarer: