onsdag 27 augusti 2008

Styles P, The Game, Kardinal Offishall, Gym Class Heroes, Common Marker

We gots sum Styles P, utan DJ-shouts, från Trap-A-Holics mixtapet. Och en The Game-låt som inte kom med på L.A.X. men som finns som bonus på iTunes. Apropå L.A.X. så köpte jag den plattan idag. Får se om den var värd pengarna. Recension lär komma upp inom ett par dagar. Sen har vi lite Kardinall Offishall som gästas av Pussycat Dolls. Kardis album, Not 4 Sale, har läckt en heeeel del. Som ni kanske har märkt. Sen har vi lite Gym Class Heroes som gästas av Lil Wayne och Dre (från Cool & Dre). Jag diggar inte GCH speciellt mycket, men när artister såsom Weezy, Estelle och Busta gästar så spanar jag in det och lägger upp! Sist men inte minst, ännu en låt från Common Markets kommande album, Tobacco Road (in stores 9 september). Ni kanske minns att jag har lagt upp en låt från Seattlegruppen förut, som var riktigt fet. Jag har aldrig ens hört talas om dem förrän nyligen, men de är riktigt najs så Tobacco Road kommer lätt spanas in.

DOWNLOAD Styles P - Get Down (No DJ)
DOWNLOAD
The Game - Ain't Fuckin' With You
DOWNLOAD
Kardinal Offishall - Tide Is High (Feat. Pussycat Dolls)
DOWNLOAD
Gym Class Heroes - Don't Tell Me It's Over (Feat. Lil Wayne & Dre)
DOWNLOAD
Common Market - Gol'Dust
Tidigare: Common Market - Tobacco Road

Inga kommentarer: