söndag 3 augusti 2008

Solange, AZ f. Saigon, Young Buck, Ludacris, GZA, Theo

Har en massa stuff att lägga upp idag. Jag börjar med gårdagens låtar så kommer dagens i nästa inlägg.

Det här är det grymmaste på länge, så jag måste börja med det. Solange är inte längre Beyoncés fjompiga syster. Hon kanske står i skuggorna av sin syster The Queen, men hon är kaxig och independent och självsäker. Lyssna bara, texten är awesome och titeln är bara sjukt grym haha. BIG UP!!!!! I'm writing a letter to the industry, it goes Fuck You - signed sincerely. People talking shit, I don't give a damn.
DOWNLOAD Solange - Fuck The Industry (Signed Sincerely)




AZ
droppar sitt mixtape på tisdag, och jag väntar mej att det är riktigt bra. Det som har läckt har varit fett och det här är nothing else. Saigon gästar på grymma Jewels. Jag älskar beatet, pretty dramatic. Och AZ är en av mina favoritrappare. Jag glömmer hur bra han är ibland, men då dyker såna här låtar upp och påminner mej.
DOWNLOAD AZ - Jewels (Feat. Saigon)

Ännu ett fantastiskt bra beat, som Young Buck inte sviker på. Goohood shit.
DOWNLOAD Young Buck - Honorable Discharge

Första singeln från Ludacris kommande album, Theater Of The Mind. Gangsta Grillz-mixtapet som droppade förra veckan var riktigt fett, och jag har stora förhoppningar på Ludas grejer sen han har mognat lite. Titeln på den här låten kanske inte riktigt representerar den "nya" Luda som jag gärna ser, haha. Men det är en club-banger, sådant funkar också ibland.
DOWNLOAD Ludacris - What Them Girls Like (Feat. Chris Brown & Sean Garrett)

Den här låten är riktigt fet och gjordes för GZA:s kommande platta, Pro Tools, men den didn't make the cut, sägs det i alla fall. Jag diggar den fett mycket, så om den inte är tillräckligt bra för att vara med på plattan väntar jag mej en totalfet platta.
DOWNLOAD GZA - 0% Finance

Theo
med sin version av Hola Hovito, pretty good. Jag vet inte riktigt vad snubben håller på med just nu, men jag gissar på att han jobbar på en debutplatta eller på ett mixtape.
DOWNLOAD Theo - Hola Oh Theo

Inga kommentarer: