torsdag 14 augusti 2008

Cassidy, Styles P, Young Chris, Madlib f. Guilty Simpson, Crooked I, T.I + R&B

Man kan tro att jag har många favoritrappare eftersom jag använder det ordet hyfsat ofta, men så många är de nog inte. Tre av dem kommer här och sen kanske det är runt fem stycken till som jag håller väldigt högt.
DOWNLOAD Cassidy - Body Bags (Feat. Cory Gunz)
DOWNLOAD
Styles P - I Like
(Den här låten var med på Styles P-mixtapet som jag la upp för ett par veckar sedan. Detta är No Dj-versionen.)
DOWNLOAD Young Chris - Paper Planes Freestyle
(Rapparna på andra sidan atlanten verkar ha upptäckt M.I.A. nu. Bättre sent än aldrig. Innan Chris är det mååånga som har hoppat på det ljuvliga Paper Planes-beatet.)


Madlib + Guilty Simpson... och förväntningarna höjs! Den här låten är med på Madlibs WLIB AM: King of the Wigflip, som släpps den 30 september.
DOWNLOAD Madlib - Go! (Feat. Guilty Simpson)

Crooked I har kommit med en riktigt bra låt, som är med på hans kommande mixtape Block Obama. Crookeds flow, beatet och lyriken är riktigt bra. Fresh!
DOWNLOAD Crooked I - What's Hip Hop?

Den här låten var med på något mixtape för ett tag sen. Jag har inte hört den innan, men här är den nu utan DJ-shouts eller något.
DOWNLOAD T.I. - Kick It In The Hotel (prod. The Neptunes)

Skön R&B för de som diggar det.
DOWNLOAD Brandy - Right Here (Departed) (prod. Darkchild)
DOWNLOAD Karina Pasian - 90's Baby

1 kommentar:

tiankr sa...

mos def & talib kweli ny mixtape : blendstar

hittade på www.getrightmusic.com