söndag 3 augusti 2008

The Game, Lil Scrappy f. Lil Wayne, Lloyd Banks, Mario f. Busta Rhymes, Brutha f. Fabolous

Den här låten läckte som en snippet för ett tag sen. Nu är hela shitten ute. Från Games kommande mixtape, To Live And Die In LA. Det här är some westcoast shit.
DOWNLOAD The Game - Toy Soldierz

Some southern shit också. Lil Scrappy + Lil Wayne. Den här stilen är inte riktigt min kopp te, orkar egentligen bara med T.I. från södern. Och OutKast givetvis, men de är inte så södern. Och Luda, Chamillionaire och lite Jeezy också förresten.. Aight, jag lyssnar på en del dirty south men inte tillräckligt mycket för att digga den här.
DOWNLOAD Lil Scrappy - Stand Up (Feat. Lil Wayne)

Ännu ett track från Banks. Hans mixtape, Top 5 Or Better, droppas snart. Efter att inte riktigt ha diggat de tidigare låtarna som har läckt, så diggar jag faktiskt den här fett mycket. Den är inte så jävla gangsta, lite mer seriös och ett softare beat till det.
DOWNLOAD Lloyd Banks - Hard Dayz

Lite smörig R&B på slutet också, för de som gillar det. Mario har jag svårt för, sliskigare än alla andra. Men Busta gör den här låten mycket bättre med sina bars som inte är Busta-crazy.
DOWNLOAD Mario - Music For Love (Remix) (Feat. Busta Rhymes)

Lite mer R&B, inte fullt så smörig. Jag har ingen aning om vem denna Brutha är, men låten är ganska bra och Loso är my boy!
DOWNLOAD Brutha - Can't Hear The Music (Feat. Fabolous)

Inga kommentarer: