lördag 16 augusti 2008

R&B! Michelle Williams, Ne-Yo, Solange & Karina Pasian

Fyra låtar av fyra högst aktuella R&B-artister. Michelle Williams droppar Unexpected 1 september. Ne-Yo droppar Year Of The Gentleman 15 september. Solange droppar Sol-Angel And The Hadley St. Dreams 26 augusti. Karina Pasian droppar sin debutplatta, First Love, 19 augusti. Ne-Yos platta har jag höga förväntningar på. Pasians är jag bara nyfiken på eftersom hon är väldigt ny för mej, och jag har gillat det jag har hört. Michelle Williams första integospelplatta tror jag inte mycket på, låtarna som har läckt har inte varit så bra. Solanges platta däremot tror jag extremt mycket på. Hon har verkligen utvecklat ett sinnessjukt bra sound och jag börjar nästan bli ett riktigt hardcorefan. Senare i höst kommer Ciara och Beyoncé med nytt också, och med Ushers kanonplatta som kom tidigare i somras blir 2008 ett riktigt bra R&B-år.

DOWNLOAD Michelle Williams - Too Young For Love
DOWNLOAD
Ne-Yo - Ghetto Love Story
DOWNLOAD
Solange - Valentine's Day
DOWNLOAD
Karina Pasian - Can You Handle It

Inga kommentarer: