söndag 17 augusti 2008

Pharoahe Monch LIVE i Malmö på tisdag!

Malmöfestivalen är nu i full gång. I normala fall skulle jag inte veta det. I normala fall skulle jag inte ens veta att Malmö brukar ha en stadsfestival, ifall de brukar det. Festivalen är så vitt jag förstått en gratisfestival och kan liknas vid det som vi hade i Stockholm under förra veckan.

Varför vet jag då detta? Jo, eftersom New York-rapparen Pharoahe Monch ska spela där på tisdag! GRATIS. Pharoahe Monch brukar nämnas i samma sammanhang som Talib Kweli, Common och andra "medvetna" rappare. Alltså, ni vet ju vem han är, jag behöver inte förklara det. Han är grande och han kommer till Arenan i Malmö på tisdag 22.00. Varför har jag inte haft en aning om detta tidigare? Har någon haft en aning? Och kan han inte passa på att komma till Stockholm nu när han ändå ska åka så pass långt som till Malmö.

För er som har chansen att se en av hiphopens stora.

Pharoahe Monch
Arenan, Malmö
Tisdag den 19 augusti 22.00.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vart kan man ladda ner hans album "Desire" ? Jag måste ha det, men inget funkar :/

karin lil'bridge sa...

Om du har laddar ner med torrents så finns det nog på piratebay eller andra torrentssidor. Men om du måste ha det, och inget funkar, så köp skiten :p Den finns nog billig någonstans.

tiankr sa...

kan du lägga upp en länk till large pro's main source?