torsdag 13 november 2008

Young Chris, Chamillionaire f. Ludacris, Freeway, Lil Wayne, Tony Yayo f. Uncle Murda

Vers 11 och 12 från Young Chris 30 Verses, 30 Days.
DOWNLOAD Young Chris - Rocstar (Verse 11)
DOWNLOAD
Young Chris - Rose From The Gutter (Verse 12)

Första låten från Chamillionaires kommande album, Venom, är ute! Alltid spännande att höra albummateriel och att se Ludacris namn efter låten gav mej en hel del förväntningar. Dock tycker jag inte att den här låten är något speciellt. Jag hade önskat mej något banbrytande, med tanke på hur bra Chamillis förra platta var. Detta är same old same old... Fast Luda är riktigt bra, låtens höjdpunkt.
DOWNLOAD Chamillionaire - Creepin' (Solo) (Feat. Ludacris)

Phillyrapparna Freeway och Gillie Da Kid har gått samman och fått ihop en riktigt bra låt. Jag tror vi kan vänta oss mer tracks av dessa emcees, de är hungriga!
DOWNLOAD Freeway & Gillie Da Kid - Livin' My Life

Jag vet inte ens varför jag tog hem de här låtarna och varför jag lägger upp dem... Någon kanske diggar?
DOWNLOAD Lil Wayne - Art Of Storytellin' 4 Freestyle (Feat. Willie The Kid, Mack Maine & LA The Darkman)
DOWNLOAD Tony Yayo - Shooters For Hire (Feat. Uncle Murda)

Inga kommentarer: