torsdag 13 november 2008

Beyoncé - I'm Alone Now + intervju + magazine covers

Börjar det bli tjatigt med all Beyoncé? Äsch, dum fråga. Det är ju en omöjlighet. Idag möttes jag av Beyoncé på framsidan av DN:s kulturdel. De hade ett uppslag med henne med en liten intervju, inte speciellt exalterande eller exklusivt men kul ändå. Jag slänger upp en videointervju också, med en glad Beyoncé som snackar om Obama, alteregon och annat stuff. Det har kommit nya magcovers också och det mest exalterande! En ny låt, som vad jag vet inte är med på albumet. Jag kom över den här låten förra veckan men misstänkte att den var från albumet, eftersom det läckte då, så jag ville inte lyssna. Titeln liknar en annan låt så jag tänkte att den kanske är från albumet och att någon råkat ge den fel titel. Så kan det fortfarande vara, men det visar sej när jag får hem plattan nästa vecka.

DOWNLOAD Beyoncé - I'm Alone Now



Inga kommentarer: