lördag 29 november 2008

Beyoncé - You Are My Roc

Det här är nog den mest exalterande låttitel jag någonsin sett med Beyoncé. Mycket möjligt att det egentligen ska vara "Rock" i och för sej, men det är ju bättre såhär. Antar att det här är en av de 70 låtarna som Beyoncé lämnade över när hon satte ihop albumet, och jag hoppas att detta bara är en av många som kommer läcka! Mycket bra låt är det, givetvis. Skulle kunnat platsa på albumet tycker jag. Det här gjorde ju hela min dag idag, Beyoncéhysterin lämnar mej aldrig. Förresten, jag tror att hon sjunger "Jigga you keeps it going on. Nigga, wanna keep my lovin' strong. Nigga, wanna try my best to give you what you want". Lite tveksam på Jigga-linen men ganska säker på Nigga-grejen. Mycket spännande, B har blivit gangsta ju. Nu tror jag att titeln stämmer också.

DOWNLOAD Beyoncé - You Are My Roc

Inga kommentarer: