måndag 3 november 2008

John Legend, Young Chris, Q-Tip f. Busta Rhymes, Ne-Yo

Vad kan man vänta sej av en sådan här speciell mix av män? Jag vet inte vad jag väntade mej, men jag är nog positivt överraskad i alla fall! Det svänger riktigt ordentligt. Låten är från soundtracket till filmen Soul Men.
I'm your puppet. Yes I am. I'm your puppet babe.
DOWNLOAD John Legend - I'm Your Puppet (Feat. Bernie Mac & Samuel L. Jackson)

Dag nummer två och Young C droppar vers nummer två. Se tidigare inlägg för vers ett.
DOWNLOAD Young Chris - Verse 2 (30 Verses, 30 Days)

Q-Tip, som lekte Busta Rhymes på Statik Selektah nya platta, passar fint ihop med original-Bustabus på Scratchs remix av Gettin' Up. Q-Tips album släpps på tisdag, då DJ Scratch faktiskt råkar befinna sej på annexet i Stockholm för att spela på Rock The Bells. Apropå Rock The Bells har nog nyheten om Mos Defas avhopp redan nått er. Riktigt trist, Mos är en av de rappare jag vill se allra mest. Förhoppningsvis gör han upp för det senare, och kommer på besök igen.
DOWNLOAD Q-Tip - Gettin' Up (Feat. Busta Rhymes) (DJ Scratch Remix)

För den här låten hänvisar jag till det inlägg jag skrev häromdagen. R&B-kungen.
Inlägget jag skrev häromdagen
DOWNLOAD
Ne-Yo - Stand Accused

Inga kommentarer: