lördag 8 november 2008

The Game till Sverige i december!

The Game kommer till Sverige för två spelningar i december! Den sjunde är han på Trädgårn i Göteborg, och dagen efter i Stockholm på Klubben. Fett fett! Om Game är seriöst med sitt pensionerande, vilket jag visserligen har svårt att tro, så kan detta vara sista chansen att få se honom live. Jag är inte ett fan av Game, men han har skapat riktigt bra musik i sina dagar och jag missar sällan tillfällen då man kan få uppleva livehiphop. Detta blir nog alldeles ypperligt.

The Game LIVE
7/12 i Göteborg
8/12 i Stockholm
Biljetterna kostar 300 kronor, och kan bokas HÄR.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fan va nice! Skall till trädgårn!

Anonym sa...

nej fan vad jag e avis. jag skulle precis boka till sthlm men såg att dom var slut! jag DÖR!!!!