lördag 8 november 2008

Sha Stimuli, Styles P, T-Pain f. JT, Skillz, Nas, Will.I.Am, Ne-Yo, Young Chris, Stat Quo, Ya Boy

Det här är ju insane. Jag har inte ens slackat efter, och ändå kommer ett inlägg med sjukt mycket nytt. Damn.

Sha Stimuli ska släppa ett mixtape inom kort. Här kommer ett smakprov från tapet. En av troligtvis många låtar som har med Obamas vinst att göra. Jag diggar!
DOWNLOAD Sha Stimuli - American Dream (Feat. Tre Williams)

Nytt shit från Styles P också. Det senaste jag hörde om D-Blocks album är att det ska droppa i slutet av året.
DOWNLOAD Styles P - Fly Like An Eagle (Feat. Snyp Life)
DOWNLOAD
Styles P - Bloodshed

Remixerna av T-Pains Can't Believe It ramlar in. Denna är fett skön också, jag diggar JT. Lite. Ibland. Jag ogillar han i alla fall inte. Dock föredrar jag hans normala röst och inte alienrobotversionen av den.
DOWNLOAD T-Pain - Can't Believe It (Remix) (Feat. Justin Timberlake)

Det var ett tag sedan man hörde något av Skillz. Jag blev dock besviken och opepp på han när hans album släpptes, eftersom det inte levde upp till hypen. Men kul att höra något nytt av honom ändå! Speciellt när det är såhär bra.
DOWNLOAD Skillz - Ya'll In The Way

Ingen verkar veta vem Kevin Rudolf är, men den här låten gästas ju av en viss Nasir Jones, som åtminstone alla hiphopheads i Stockholm är förälskade i just nu. Inte speciellt bra låt. Den var tydligen med på ett avsnitt av CSI. Men Nas är kul att höra.
DOWNLOAD Kevin Rudolf - NYC (Feat. Nas)

Will.I.Am droppar en ny låt som troligtvis även den har med lättnaden över Obamas vinst att göra. Och om hopp, och en ljus framtid. Black Eyed Peas nya platta kommer i början av 09!
DOWNLOAD Will.I.Am - It's A New Day

Ännu en låt från Ne-Yo. As usual. Jag har slut på ord när det gäller att plita ner något om Ne-Yo.
DOWNLOAD Ne-Yo - My Diamond

Vers 6 från Young C.
DOWNLOAD Young Chris - How I Get Down (Verse 6)

Stat Quo och Ya Boy bjuder på joints från kommande mixtapes.
DOWNLOAD Stat Quo - Washed Away (Feat. Tiffany Villarreal)
DOWNLOAD Ya Boy - I Got The Power

Inga kommentarer: