torsdag 27 november 2008

Keri Hilson, B.o.B, Lloyd Banks, Nas, Jean Grae

Keri Hilsons album, In A Perfect World..., verkar ju aldrig få släppas. Senaste nytt är att den har releasedatum i februari. Vi får väl se när den kommer. Trist om det dröjer alltför länge, eftersom det känns som att hypen runt Keri börjar tunnas ut mer och mer. Den här nya låten som har läckt ut är dock mycket bra.
DOWNLOAD Keri Hilson - Promise In The Dark

Ny låt från B.o.B, som har har proddat själv. Good stuff! B.o.B och en hel drös andra up-and-coming-artister (Charles Hamilton, Asher Roth, Currensy, Wale bl.a.) är på framsidan på nya XXL nu, den som finns i Sverige nu. Jag köpte den igår och det verkar vara ett fett nummer så check that out!
DOWNLOAD B.o.B - Gangster

Ny låt från Banks.
DOWNLOAD Lloyd Banks - Good Company

Ny låt från Nas, från Tapemaster Inc's nya mixtape. Mycket bra.
DOWNLOAD Nas - Something Foul

Jean Grae, som är aktuell med albumet Evil Jeanius, fyllde år igår och droppade en låt till det.
DOWNLOAD Jean Grae - Mean Jean (Birthday Edition)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ang. Keri Hilson låten här, har också hittat den o försöker hitta rätta artisten som sjunger för de kan inte vara Keri..Eller?...

karin lil'bridge sa...

Hmm, jag vet inte riktigt. Nu när du säger det så låter det faktiskt inte som Keri speciellt mycket. Men jag har inte hört så mycket av henne att jag har superkoll på hennes röst så jag vet inte... Kan inte placera rösten hos någon annan heller.