måndag 17 november 2008

Video: Gym Class Heroes - Guilty As Charged (Feat. Estelle)

Känns som att det är väldigt segt med nya roliga grejer just nu, sedan ett par dagar. Kanske bara är jag som är allmänt uttråkad, men jag tror att det snarast bör komma upp något roligt på bloggen. Det kommer ju nytt shit hela tiden, men visst är det lite samma samma? För att råda bot på det lovar jag att lägga upp minst en ny skivrecension nu i veckan. Eller två. Jag ska åtminstone verkligen försöka. Och så ska jag recensera Ill Bill och Sabacs plattor som jag fick tips om av en läsare. För några månader sen. När de var nya. Nu är de gamla, men jag ska ta tag i det där ändå. Förresten så släpps ju Beyonces album nu i veckan, och jag räknar med att få den i brevlådan på releasedagen. Annars så ...

Tills vidare så borde ni checka Gym Class Heroes nya video. Jag är inget fan av dem, men den här videon är klockren!

Gym Class Heroes - Guilty As Charged (Feat. Estelle)

1 kommentar:

Unknown sa...

Yeah, checka in bloggen för lite propps. Holler at ya boooy!