söndag 9 november 2008

Söndagsspecialen ... ?

Jag hade tänkt dra ihop en fet dubbelgrej till den här söndagen, eftersom det inte blev något förra veckan. Men det går trögt och jag vill inte göra något halvhjärtat och tråkigt, så november får helt enkelt bli specialfri. Jag håller på och läser ett par böcker just nu som handlar om de allra första byggstenarna till hiphopen. 50- och 60-talens Jamaica, 70-talets Bronx och så vidare. Det är riktigt intressant och inspirerande, och jag vet att en del läsare tycker det också så det är något sådant jag ska köra på senare. Jag måste bara läsa mer, lyssna mer och lära mej mer.

Tills vidare, gör som jag. Spela en fin platta, kolla på några maffiafilmer och läs inspirerande ord.

Och kolla in bloggen varje dag för att få ta del av det allra bästa som den moderna människan har skapar.

Inga kommentarer: