måndag 17 november 2008

Self Scientific f. Game & Kweli, Big Lou, Slaughterhouse, Stat Quo, Young Chris

Self Scientific består av DJ Khalil och Chace Infinite och har både ett album och ett mixtape på G. Albumet, som heter Come In Peace, Prepare For War, ska släppas någon gång i början av 09. Det här är det första jag hör av duon, visste inte ens att de existerade innan idag, men jag har hört att deras tidigare album är riktigt bra så det är något jag ska checka out. Den här låten vet jag dock inte vad jag tycker om den... Jag är nog inte speciellt förtjust i sången i den. Game är dock riktigt bra tycker jag. Hade ett Gamemaraton igår och jag skäms icke för att säga att hans album är fantastiskt bra. Fantastiskt bra.
DOWNLOAD Self Scientific - Everywhere I Go (Feat. The Game & Talib Kweli)

Här är lite andra låtar som har kommit de senaste par dagarna. Big Lou droppar en bra låt, som alltid. Jag vill höra mer från Big Lou! Tja, har inte så mycket mer att säga om låtarna. Go get bara.
DOWNLOAD Big Lou - Take It (Feat. Nino Bless, Killah Priest & Mr. Probz)
DOWNLOAD
Joe Budden - Slaughterhouse (Remix) (Feat. Joell Ortiz, Nino Bless, Crooked I & Royce Da 5'9")
DOWNLOAD Stat Quo - Another Level
DOWNLOAD Young Chris - Got Next (Verse 15)
DOWNLOAD Young Chris - Searching (Verse 16)

Inga kommentarer: