lördag 6 september 2008

Video: Beyoncé, MJB, Mariah m.fl - Just Stand Up

Igår framförde Beyoncé, Mary, Mariah, Leona och alla de andra Stand Up To Cancer-låten. Lite lustigt att se, men det är en bra låt tycker jag, och definitivt för en good cause! Kul att det görs sånt här. Och Beyoncé, Mary, Mariah och Leona är så bra så bra. Rihanna gör sin grej också.

Tidigare: Various Artists - Just Stand Up

Beyoncé, Mariah Carey, Fergie, Rihanna, Ciara, Keyshia Cole, Mary J. Blige, Nicole Scherzinger, Miley Cyrus, Ashanti, Natasha Bedingfield, Leona Lewis & Carrie Underwood - Just Stand Up

6 kommentarer:

tiankr sa...

grymt framförande!

tiankr sa...

ho! hittade en läckt kopia av exit 13, och king mathers.

helt SJUUUKT BRA

karin lil'bridge sa...

What? King Mathers, är det verkligen den? Detta ska jag verkligen kolla upp. Exit 13 har jag, men har ej lyssnat än.

Anonym sa...

kariiin! din nya bild är skitsnygG! beyoncés frilla?! i don't get it.. annars är hon o mary bäst förstås!! och bedingfeld! men vem är hon som står bredvid rihanna o sjunger med henne? fyy hon ba sabbar ju :p PUSS!

Anonym sa...

PS!! jag haaaatar fergies all up in you FACE hahaha! men diggar hennes grej i slutet

karin lil'bridge sa...

Beyoncés frilla har hon för att hon sjöng en annan låt också, som var en hyllning till Etta James. Hon bredvid Rihanna tror jag är Miley Cyrus men jag vet inte, och ja hon är askass haha. Fergie är kass också tycker jag. Jag tycker att Mary och Beyoncé och Leona var bäst, och Mariah för jag kan inte sluta lyssna på henne för tillfället.