onsdag 17 september 2008

Tävling - Snyggast header vinner fett pris!

Jag har lite kris. Headern är ny, men jag är inte nöjd och kan tänka mej att ni inte är det heller.

Om någon skulle vilja fixa ihop en frän header och skicka skulle det uppskattas mycket! Ni kan faktiskt se detta som en liten tävling - den som skickar den snyggaste headern som får pryda denna blogg vinner något fränt som har med hiphop att göra. Kanske ett album, en DVD eller en frän bok. Jag ska leta efter det perfekta priset!

Ni som har läst den här bloggen ett tag vet vad som gäller, så använd er kreativitet och fantasi för att göra något som passar bloggens innehåll bra.

Ni har helt fria händer, men jag kan ge några önskemål om ni vill jobba efter direktiv. Gärna en skön logga där det står lil'bridge och gärna schyssta bilder på artister. Har man med Jay-Z och Beyoncé får man garanterat plusplusplus.

Sådär, hoppas att några av er antar utmaningen. Skulle vara jätteroligt!

Mejla resultatet till lilbridge.karin@hotmail.com
Har ni frågor om något kan ni givetvis skicka sådana också!

1 kommentar:

tiankr sa...

ska försöka fixa ihop nåt ;P

ge mig några dagar