måndag 29 september 2008

John Legend, Ya Boy, Ashanti

Kommer inte ihåg om jag la upp den här, men jag såg i vilket fall en video där John Legend framförde den här låten live för ett tag sen. Det lät riktigt trevligt då, och jag började längta ännu mer efter Evolver. Nu har låten läckt och den är riktigt bra. Evolver in stores 29 oktober!

DOWNLOAD John Legend - Good Morning




Ya Boy är en av de mest spännande artisterna ute där. Jag tror att han kan bli riktigt stor, för han har visat sej vara riktigt bra. Hoppas han lyckas och får visa hur bra han kan vara. Den här låten är tung, fett westcoast.
DOWNLOAD Ya Boy - Let Me In

Jag vet inte om den här låten är från Ashantis kommande album med tidigare unreleased tracks, men den borde vara det för det är en väldigt bra låt. Fett soft.
DOWNLOAD Ashanti - All That I Need

Inga kommentarer: