fredag 26 september 2008

D.I.T.C. - Hard Hit, Sha Stimuli - Gotta Get Money + Jigga news

Först och främst! En mycket intressant nyhet har nått mej. Ryktet säger att en del två av Swagger Like Us kommer spelas in, och få plats på Jiggas Blueprint 3. Del två kommer, förutom Jay antar jag(?), gästas av inga mindre än Young Jeezy, Andre 3000, 50 Cent och Nas! Låter helt sjukt dope, jag hoppas detta stämmer. Originalet till Swagger Like Us tävlar om titeln som sämsta spår på Paper Trail enligt mej. Jag trodde först att jag hatade allting med låten, men Diddys version är sjukt tung och andra rappare som har hoppat på beatet har gjort det mycket bättre än original-line upen också. Jag antar att det är Mr. West som förstör det hela.


Nu till kvällens nyheter. Två smakprov på vad vi kommer få höra i höst. D.I.T.C. ska droppa ett album, och Sha Stimuli likaså!

DOWNLOAD D.I.T.C. - Hard Hit (Feat. D-Flow, OC, AG & Boss Money)
DOWNLOAD Sha Stimuli - Gotta Get Money

1 kommentar:

Anonym sa...

du måste verkligen sluta hata på kanye, det börjar bli löjligt haha annars skit bra blogg !