lördag 27 september 2008

Kardinal, Strong Arm Steady, Grafh f. V/A, E-40, Skyzoo

Först var det Pussycat Dolls som stog för hooken, men det var tydligen bara någon slags mashup. Sedan var det Rihanna, och det var Rihanna-versionen som var officiella albumversionen. Tydligen så var det Keri Hilson från början, men av någon anledning tog de in Rihanna istället. Nåja, här kommer den för tredje gången.

DOWNLOAD Kardinal Offishall - Tide Is High (Number 1) (Feat. Keri Hilson)



Sinnessjukt bra låt
från Strong Arm Steadys kommande mixtape. Behöver jag säga mer? Go get this one, det är så bra så bra!
DOWNLOAD Strong Arm Steady - Sixteen (15 Bricks) (Feat. Paul Wall)

Jag gillar remixer och jag gillar låtar med mycket folk på. Och jag gillar Bun B och Jada, så det är klart att den här låten slängs upp! Apropå Bun, så gästar han på E-40:s nya låt, kan ju passa på att slänga upp den också.
DOWNLOAD Grafh - Like Ohh (Remix) (Feat. Jim Jones, Bun B, Prinz & Jadakiss)
DOWNLOAD
E-40 - The Recipe (Feat. Gucci Mane & Bun B)

Skyzoo fortsätter bjuda på hans bästa låtar från back in the day, och jag fortsätter älska det. Här är ett track han gjorde tillsammans med Dilla.
DOWNLOAD Skyzoo - History (prod. J Dilla)

Inga kommentarer: