lördag 31 januari 2009

Termanology - Tight Pants Are For Girls

Egentligen är det töntigt att bry sej om hur folk bär sina kläder, och jag försöker att inte göra det. Men visst är det lite irriterande när rappare har konstiga tajta kläder på sej, eller när de gör musik som inte är hiphop. För då är det något som känns helt fel som definierar hiphop för den stora massan. Så, istället för att bry sej om vad andra har på sej kan man bara digga det man diggar, och dissa det man tycker är a big no no. Själv diggar jag alltså det klassiska hiphopmodet, baggy pants och lite blingbling.

Jag väntade mej en lite rolig låt av Termanology när jag först såg titeln på den här, men att den bara är fylld av diskriminering är jävligt trist. Och så tycker jag att tjejer också ska ha baggy pants. Bra för baggy, bu för Termanology.

DOWNLOAD Termanology - Tight Pants Are For Girls

1 kommentar:

Anonym sa...

Lite underligt att han gillar Wale, han som brukar köra med tighta kläder och annorlunda samplingar och collaborations...