fredag 2 januari 2009

Idle Warship, Ne-Yo, Papoose, Mikkey Halsted, Chamillionaire, Reks

Har kommit en drös låtar de senaste dagarna!

Idle Warship hoppade på Commons U.M.C. sist vi hörde något av dem, och nu är det Dr. Dre-producerade How We Do It Over Here från Busta Rhymes 06-platta The Big Bang.
DOWNLOAD Idle Warship - Try It On (howwedoitoverhere)

Ni vet. Same old Ne-Yo. Bra låt, jag verkar digga allt han gör nuförtiden.
DOWNLOAD Ne-Yo - Don't Call Here No More

Papoose hoppar på Arab Money. Lite trist, det finns ju roliga instrumentaler som Pap säkerligen kan göra bättre ifrån sej också. Han fall av en hel del under 2008, en mycket trist utveckling. Jag hoppas det vänder snart.
DOWNLOAD Papoose - Arab Gunz (Arab Money Freestyle)

Mikkey Halsted och Anthony Hamilton har knåpat ihop en låt som summerar 2008.
DOWNLOAD Mikkey Halsted - The News (Feat. Anthony Hamilton)

Chamillionaire bjuder på ännu en internetnördlåt från Mixtape Messiah 6, coming soon! Jag diggar det här, riktigt kul att lyssna på.
DOWNLOAD Chamillionaire - Internet Nerds Argue

Ny singel från Reks kommande platta, More Grey Hairs. Proddad av DJ GI Joe.
DOWNLOAD Reks - System

2 kommentarer:

Anonym sa...

the news är en remix på A.Hams låt med samma namn...

karin lil'bridge sa...

Okej, det visste jag inte. Men nu vet jag :)