fredag 16 januari 2009

Jadakiss - The Last Kiss (tracklist)

Tracklistan till Jadas tredje album har läckt. Det ser helt okej ut, men det hade väl kunnat vara några fler låtar med bara Jada. Det roligaste är att Jazmine Sullivan är med! Det är första gången jag ser henne gästa någons låt. Jag hoppas den blir bra. Jag har även råkat se ett till omslag för albumet, finns att beskåda efter listan, men så vitt jag vet är det jag la upp tidigare som är det som gäller?

01. Pain & Torture
02. Something Else (Feat.
Young Jeezy)

03. Things I've Been Through
04. Can't Stop Me
05. Money And Jewelry
06. Smoking Gun (Feat. Jazmine Sullivan)
07. Times Up (Feat. Barrington Levy)
08. I Tried (Feat. Avery Storm)

09. Searching (Feat. Sheek Louch)
10. Two-Step (Feat. & prod. by Pharrell)
11. Come And Get Me (Feat. Sheek Louch & S.I.)
12. By My Side (Feat. Ne-Yo)

13. Death Wish (Feat. Lil Wayne)
14. Letter To B.I.G. (Feat. Faith Evans)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hi everybody! I do not know where to begin but hope this place will be useful for me.
Hope to receive any help from you if I will have some quesitons.
Thanks in advance and good luck! :)