lördag 31 januari 2009

Remixer! Young Jeezy, The-Dream, Q-Tip

Det här är den officiella remixen av Jeezys och Jays My President Is Black. Jiggas vers, och en ny av Jeezy är vad vi får. Mycket bra. Jag har spelat alla möjliga versioner av denna hela veckan. Den med Jay, Jeezy och Nas som jag la upp tidigare är nog min favorit, alla lägger fantastiska verser. Förresten så gilar jag verkligen det här samarbetet som Young Jeezy och Jay-Z här, där Jigga får gå in och remixa Jeezys redan feta låtar och göra dem ännu bättre.
DOWNLOAD Young Jeezy - My President Is Black (Remix) (Feat. Jay-Z)

Jag diggade inte originalet av den här, men när The-Dream får hjälp av Loso, Luda, Rick Ross och Juelz Santana blir det ju helt okej.
DOWNLOAD The-Dream - Rockin' That Shit (Remix) (Feat. Ludacris, Fabolous, Rick Ross & Juelz Santana)

Mer remix. Busta Rhymes, Raekwon och Lil Wayne gästar Q-Tip på nya versionen av Renaissance Rap. Mycket bra givetvis!
DOWNLOAD Q-Tip - Renaissance Rap (Remix) (Feat. Busta Rhymes, Raekwon & Lil Wayne)

Inga kommentarer: