söndag 25 januari 2009

Papoose - The Gods Are Back / Law Library Pt. 6

Egentligen så förstår jag inte varför alla är så negativa när det gäller Papoose. Han var enormt hypad ett tag, sedan minskade det i takt med att Pap inte syntes och hördes lika mycket. Nu när han väl släpper låtar så är de ju alltid riktigt bra, samma standard som man ska vänta sej av denne herre. Så varför vara neggig och förneka hur bra han är bara för att det tar lååång tid för han att få ut ett album? Heja Papoose.

DOWNLOAD Papoose - The Gods Are Back
DOWNLOAD Papoose - Law Library Pt. 6

1 kommentar:

Anonym sa...

Tja!
jag driver, precis som dig en blogg med hiphop, rnb och soul. Jag har kikat lite på din sida och jag tror att vi har samma källor när det gäller vår musik. Har funderat ett tag och undrar om du skulle vara intresserad av ett samarbete.

Skulle kunna bli riktigt bra!

gato__162@hotmail.com (min mail ifall du har några frågor.)