lördag 24 januari 2009

Lil Cease, Bump J f. John Legend, Freeway, Jay Electronica, Cassidy

Lil Cease lånar Jadas beat och låttitel för att själv framföra sitt brev till Biggie. Någon som har info om Notorious kommer gå upp på bio i Sverige någongång eller inte? Samma gäller Cadillac Records, trist om SF är så kassa att de inte plockar hem dem.
DOWNLOAD Lil Cease - Letter to B.I.G.

Det här är en äldre låt av Bump J som skulle varit med på hans debutplatta men som lämnades vid sidan om. John Legend hummar lite och Kanye West har proddat. Svinbra låt.
DOWNLOAD Bump J - Nobody Eats But Me (Feat. John Legend)

Freeway har fortfarande mixtapet Free Or Die på G. Släpp det någongång innan vi redan har hört alla låtar, tycker jag. Bra shit som vanligt från Freezy ändå, fast jag vill aldrig någonsin
DOWNLOAD Freeway - Hustler's Life (Feat. Rita Tyler)

Jag har tyvärr inte hört så mycket av Jay Electronica, men jag rådiggar det lilla jag har hört och jag förstår hypen runt honom. Grymt bra.
DOWNLOAD Jay Electronica - Hagler (Remix) (Feat. Che Grand)

Bara för att Cassidy är awesome.
DOWNLOAD Tuge - Gun Shopping (Feat. Cassidy & Uncle Murda)

Inga kommentarer: