lördag 17 januari 2009

Kool T - The Pre-Tape (Mixtape)

Fick en kommentar från en läsare om jag skulle kunna lägga upp det här mixtapet, och visst kan jag det! Det är alltid roligt med nya grejer, och om det är någon mer som håller på med hiphop i någon form, rappar, sjunger, mixar osv., så lägg en kommentar så kan jag göra ett inlägg om er också. Jag har inte hunnit lyssna på hela det här mixtapet, men det är feta verser av många av de bästa rapparna genom tiderna över några av de bästa beatsen.

Låten Change Cocaine har Kool T, som skaparen goes by, producerat helt själv. Nu fortsätter jag att lyssna på det och lämnar er med några ord från Kool T och en uppmaning om att hämta hem mixtapet.

"Known by Kool T, kommer från Stockholm.
Mixar för det e kul, mixing that 90's vibe with some of that 2000-ish bangin shit!
Är 16 år, började med denna tape för nöjes skull."


DOWNLOAD Kool T - The Pre-Tape

2 kommentarer:

Anonym sa...

du borde lägga up Tyga - The Free Album ? snälla :D

Anonym sa...

Riktigt bra mixtape, rekomenderas starkt!