söndag 18 januari 2009

Ciara, Brandy, Ne-Yo

April 2009 är det alltså som gäller för Ciaras Fantasy Ride nu. Ursprungligen var det september 2008. Jag bara suckar till denna fördröjning. Nu är det bara att hoppas på att det blir april i alla fall. En ny låt kom inatt, och den är mycket mycket bra. Förresten så upptäckte jag nu att samma låt kom för ett tag sedan, då var det Ne-Yo som sjöng. Jag undrar förresten om alla Ciara-läckor är från plattan eller inte, trist om dem är det.
DOWNLOAD Ciara - Don't Remember

Även Brandy har en hel del musik i bagaget. Hennes Human fick ju släppas den 9 december som planerat. Fantastiskt album, och den här låten är schysst också.
DOWNLOAD Brandy - Bring It Back

Jag köpte äääntligen Ne-Yos Year Of The Gentleman i fredags, för 45 kronor. Helt okej för ett nytt album tyckr jag. Här är fyra låtar från Ne-Yo. Floating Away läckte även ut för några veckor sedan, men då var det John Legend som sjöng. Jag har nu kommit fram till att Ne-Yo står bakom typ all R&B som görs. Han fixar låtarna, sjunger in dem och låter andra artister lyssna på dem och sedan är det bara att välja och vraka.
DOWNLOAD Ne-Yo - Before I Lose You
DOWNLOAD Ne-Yo - Finish Your Food
DOWNLOAD Ne-Yo - Floating Away
DOWNLOAD Ne-Yo - Not Me

1 kommentar:

tiankr sa...

ja diggar brandy låten