lördag 31 januari 2009

Världens dåligaste låt... Prom Queen

Det är inte ofta, men ibland dyker det upp sådana här sällsynta tillfällen där jag faktiskt håller med Fredrik Strage helt och hållet. Nästa i alla fall. Nu handlar det om Lil Waynes nya singel (som jag visst inte hunnit slänga upp här än, men den får väl inkluderas i detta inlägg då) Prom Queen. För att använda mej av Fredriks egna ord; Jag skulle beskriva den som det sämsta som någonsin producerats i gränslandet mellan rap och rock.

Läs Strages krönika och sågning av årtiondets sämsta låt HÄR.

Det här är verkligen en extremt jättedålig låt. Inte ens det, den är ett komplett skämt. Det här slår verkligen allt, haha. Jag skrattar för det mesta, men sedan slår det mej att Lil Wayne kanske inte menar detta som ett skämt trots allt... Då blir jag rädd.

DOWNLOAD Lil Wayne - Prom Queen

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag älskar den...*skäms*

karin lil'bridge sa...

Haha. Ja, skäms på dej!

KluddKalle sa...

Jag funderar och funderar så det knakar på om det verkligen är den sämsta någonsin. Det faktum att jag på ganska många sekunder inte kan komma på någon annan så får vi väl anta att det är så.

Finns det några bra exempel på när rcok och hip-hop har blandats väl? Många kanske skulle säga Jay-Z/Metallica Black on Black eller vad plattan nu heter...men jag håller inte med. Rock och hip-hop ska aldrig blandas! ;)