lördag 26 juli 2008

Young Chris, Jennifer Hudson, Ne-Yo, Lloyd Banks

Ny låt från Young Chris kommande platta, Now Or Never. Jag såg en video häromdagen där han spelade upp lite av den här låten och sa att den skulle vara med på albumet, så det kanske äntligen kommer släppas på riktigt snart.
DOWNLOAD Young Chris - New Thing


Riktigt bra remix av Jennifer Hudsons Spotlight. Rick Ross droppar två verser som är helt OK, men det är Jennifer som är outstanding.
DOWNLOAD Jennifer Hudson - Spotlight (Remix) (Feat. Rick Ross)


Ne-Yo har gjort en cover på Rihannas Take A Bow. Det är lite... konstigt, tycker jag. Ne-Yo har mycket konstigt för sej nuförtiden tycker jag. Fast i och för sej, det här är en dope låt. Men Rihanna gör det ofantligt mycket bättre.

DOWNLOAD Ne-Yo - Take A Bow




Lloyd Banks röst låter skrovligare än någonsin tycker jag. Det är aningen jobbigt att lyssna på, eftersom jag bara sitter och försöker harkla mej hela tiden. Banks tredje platta, Gang Green, in stores 2008?
DOWNLOAD Lloyd Banks - Anotha 50 (Simple Life)

Inga kommentarer: