lördag 19 juli 2008

Freeway, Maino, Lil' Kim & Beyoncé

Ny låt från Freeweezy.. igen! Men inte en freestyle denna gång, utan titelspåret till han nästa album - Freedom Of Speech. Förut hade jag lite svårt för Freeways intensiva(?) och raspiga röst, men ju mer jag lyssnar desto bättre blir det. Freeway har så mycket känsla i sin röst, vilket gör bra låtar ännu bättre.
DOWNLOAD Freeway - Freedom Of Speech

Fett skön låt från Brooklynemceen Maino. Hans debutalbum ska släppas i september.
DOWNLOAD Maino - The Future

Lil' Kim hoppar på Lookin' Boy i en minut. Jag diggar Kim, men vill höra mer än några få bars på låtar som alla freestylar till.
DOWNLOAD Lil' Kim - Lookin' Boy Freestyle

Den här låten kom för ett bra tag sen nu, men jag lägger upp den igen för att jag hittade en med aningens bättre kvalitet. För fansen.
DOWNLOAD Beyoncé - Honesty

Inga kommentarer: