fredag 11 juli 2008

The Game (3 nya låtar) & Static Selektah (feat. Cassidy & Saigon)

Ny låt med The Game, som jag diggar mer och mer för varje dag. Game alltså. Längtan efter L.A.X. blir större den med. Jag tror och jag vill att den ska vara riktigt fet. Men höga förhoppningar kan suga ibland, så jag ska försöka att inte förvänta mej allt för mycket. Games tidigare plattor har varit bra, riktigt bra till vissa delar, men det känns som att Game har mognat nu och att han kommer leverera en riktigt bra tredje platta. Han säger att det kommer vara hans sista också, så det är upplagt för att vara något märkvärdigt. L.A.X. in stores 26 augusti!

Förresten så är det en halvbra radiorip det här, men kvaliteten är helt OK. Clean version väntas.

UPDATE: Gamelåtarna rullar in titt som tätt. Dessa kommer säkerligen dyka upp på något mixtape snart, och full version av Toy Soldierz lär dyka upp också.
DOWNLOAD The Game - My Life (Feat. Nu Jerzey Devil & Phylissia) (radio rip)
DOWNLOAD The Game - California State Of Mind (Feat. Clyde Carson)
DOWNLOAD The Game - Toy Soldierz (snippet)


Letade upp alla Cassidytracks jag har igår och diggade dem som fan! Cassidy är grym. Jag har märkt att han till största del rappar om guns, hustling och lite hoes, men han gör det grymt bra. Och han har odödliga punchlines! Jag diggar inte överdrivet skryt om vapen, kvinnor och dylikt, men Cassidy är en av få "den-typen-av-rappare" som jag tycker det är värt att lyssna på. Här gästar han på ett nytt track av Static Selektah btw. Saigon är med på ett hörn också, det var ett tag sen man hörde något av honom. Static Selektah släpper en ny platta i höst.
DOWNLOAD Static Selektah - To The Top (Stick 2 The Script) (Feat. Cassidy, Saigon & Termanology)

Inga kommentarer: