onsdag 30 juli 2008

Lil' Kim & Kelis till Way Out West!!!

Halvsov och läste DN tidigt i morse, och det jag råkade läsa var verkligen en väckarklocka!

Lil' Kim OCH Kelis kommer till Way Out West i göteborg! Stadsfestivalen pågår i två dagar, nästa fredag och lördag. Mina päron ville åka ner och se på Neil Young och då tänkte jag att jag lika gärna kunde haka på också. Neil Young spelar samma dag som N.E.R.D. (lördag den 9) så jag har bara en endagsbiljett till den dagen. Fantasiskt nog så spelar även både Kim och Kelis på den dagen! Nu är jag lycklig. Lil' Kim! Som jag har sagt tidigare så diggar jag henne. Jag vet inte riktigt varför men något är det med porriga Kim som är bra, haha. Och Kelis började jag lyssna på när hon släppte kanonplattan, Kelis Was Here, år 2006. Det kommer bli en feeeeeeet dag. FET FET FET! Lördag den nionde augusti i Göteborg. Jag är där.

Läs mer här: WayOutWest.se

Inga kommentarer: