lördag 26 juli 2008

BEYONCÈ NEWS! + michelle williams - lucky girl

Fräna Beyoncénews på ingång!

Världsturné 2009? Japp, det verkar som om det kommer bli en sådan för Queen B. Jag räknar solklart med en spelning i Stockholm då. Om hon turnerar världen utan att komma hit så blir jag lite arg, och åker till närmaste land hon spelar i.

Timbaland ska göra en Shock Value 2, och han säger att det givetvis kommer finnas med en låt med Beyoncé där. Jag har skrivit tidigare om att jag inte gillar det faktum om att Timbo troligtvis kommer ha mycket att göra med Beyoncés nästa soloplatta. Timbo har gjort exakt likadana, trista, låtar till hälften av dagens artister. Jag vill att Beyoncés album ska vara speciella. Men att Beyoncé hoppar på Timbos kassa plattor kommer i alla fall göra dem lite bättre!

En ny Disney-CD ska släppas, där bland andra Pussycat Dolls, Alicia Keys (!), Hilary Duff medverkar. Beyoncé ska sjunga någon låt från Den Lilla Sjöjungfrun. Lite snuttigt är också att Rihanna och Chris Brown ska sjunga den ytterst romantiska En Helt Ny Värld, från Aladdin. Disney kanske inte är så hiphop, men lite ska jag nog lyssna på den plattan när den kommer. Haha.

Apropå Beyoncé, en ny låt med Michelle Williams har droppat. Känns väldigt 90-tals-disco-rnb-pop tycker jag.
DOWNLOAD Michelle Williams - Lucky Girl

Inga kommentarer: