tisdag 22 juli 2008

Donny Goines & Sha Stimuli (MIXTAPE)

Mina två favorit-up-and-coming emcees idag har kommit med lite nya grejer! Donny Goines hoppar på min favoritlåt från Justin Timberlakes FutureSex/LoveSounds-platta. Ja, jag diggar den plattan fett mycket fast att det är Timbaland. Det var det första Timbo gjorde med sitt nya sound, så den håller jag högt. Allt som kom efter som lät ungefär exakt likadant fast mer överdrivet och sämre suuucks. Slänger på en till ny skön låt av Donny också.
DOWNLOAD Donny Goines - Summer Love Freestyle
DOWNLOAD
Donny Goines - Why Lord (Middle Fingers Up) (Feat. Sic Osyrus)

Sen har vi Sha Stimulis nya mixtape också. Jag har inte lyssnat på det än men de fåtal låtar som har läckt har varit riktigt bra! Go geeeeeeeeeeeeeet!
DOWNLOAD Sha Stimuli - Hotter Than July [MIXTAPE]

2 kommentarer:

Anonym sa...

Måste först och främst säga att detta är en väldigt skön blogg. Jag tänker besöka den varje nu för att hänga med uppdateringarna :)

Och det här mixtapet, det är sjukt grymt. Killen finns inte äns med på wikipedia!!! Vem är han?

karin lil'bridge sa...

Sha Stimuli är en emcee från Brooklyn. Han är lillebror till någon som är ganska stor.. kommer inte ihåg vem just nu, men någon som har någon koppling till Masta Ace iaf. Sen har Sha varit väldigt underground och inte rappat så mycket förrän nu, på 90talet hängde han i studion när Notorious B.I.G. spelade in sina album! Det är först nu som han har börjat bli fett hypad, han håller på och jobbar på ett soloablum också med självaste Just Blaze. Så han kommer nog bli något! Jag hoppas det iaf, för som du säger. Han är sjukt grym!