torsdag 17 april 2008

The God Emcee

Kollade på Fade To Black idag.

När han öppnar med What More Can I Say och fortsätter med PSA. När han hedrar Biggie och Tupac. När han och Mary tar ner himlen på jorden i Can't Knock The Hustle och Song Cry. När han avslutar med December 4th, när hela arenan är nersläckt och det är en spotlight endast på han. Han blundar och publiken put they lighters up.

Jag kan inte ens tänka nu, jag kan inte andas och ingenting existerar. Det är i min själ.

Hiphop. Det är så sjukt. Det är allt allt allt ikväll.

Cuz you can't knock the hustle...

2 kommentarer:

Unknown sa...

Såg 'Fade to black' igår, eftersom jag såg att du hade skrivit om den. Fy fan vad det där är fett alltså! Aldrig tyckt om Hova så mycket, men ska ge mig in på ett försök att lyssna på honom lite.

karin lil'bridge sa...

Det är verkligen helt sjukt fett! Hova är kuuung!