torsdag 3 april 2008

G-Unit, ny singel "I Like The Way She Do It"

G-Unit är ju ganska på tapeten just nu. Nya mixtapes hit och dit, dissar till Fat Joe och lågklassiska musikvideos är en del av det som har kommit från Uniten. De ska släppa sin andra officiella platta i sommar och första singeln därifrån har kommit ut nu. I Like The Way She Do It. Jaa.. behöver man ens lyssna på låten utan att veta att man har hört det förr? G-Unit är inte så spännande. Jag gillar 50 Cent. Eller gillar och gillar, jag gillar hans tre soloplattor i alla fall. Och jag gillar Lloyd Banks soloplattor, men G-Unit tycker jag är trista.

Let her ass drop, I'm stupid rich, I got bread, Bitch, I'm ready to fuck, G-g-g-g-Unit..
Detta är väl för fansen då:

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag lyssna på den för nån dag sen, tyckte den va rätt så dålig faktiskt

karin lil'bridge sa...

japp, den är inte så märkvärdig.

Anonym sa...

den är bra ingen bryr sig vad du tycker din groupie