onsdag 16 april 2008

Beyoncé pensionerar sej?

Senaste ryktet är att Beyoncé spelar in sin sista platta nu, och ska efter dess release pensionera sej från att vara artist och bli "talangscout" på Jay-Zs upcoming label The Carter Music Group. Detta rykte kan givetvis vara helt utan grund, men om det inte är det så är jag faktiskt inte helt förtvivlad. Klart att jag vill att Beyoncé ska droppa plattor för evigt, hon är ju liksom helt... underbar. Och above all. Ta bort allt jag har, men lämna Dangerosly In Love och en cd-spelare så är jag nöjd, det är så det är. Men, om hon bestämmer sej för att sluta så yeah. Jag har övermycket respekt för Beyoncé. Whatever she does, så är det bra och rätt.

Jag såg en intervju från typ 98 eller 99 med Beyoncé, när DC just började bli något stort. Då sa hon att hon ville hålla på med artisteriet tills hon hade money in the bank, sen slutar hon. Så jävla ärligt, haha. R.E.S.P.E.C.T. Jag tror inte att Beyoncé diggar kändislivet, det är därför hon lyckas hålla media ute på ett sätt som extremt få lyckas med. Hon stannade dock in the game längre än vad hon sa att hon skulle 99. Men det är inget märkvärdigt. Hon lär ju faktiskt digga att göra musik och att ha fans och all that shit. Förutom paparazzidelen då.

Det Beyoncé har gjort kan man inte jämföra något eller någon med. Hon är fulländad. Allt hon gjorde med Destiny's Child kommer aldrig någon kunna göra igen, och samma sak om det hon har gjort själv. Om detta rykte är sant så kommer min respekt för henne växa ännu mer. Beyoncé är smart, hon vågar göra det som är bäst för henne. Och det som är bäst för Beyoncé - det är rätt.

Meeen, jag hoppas såklart att det inte stämmer! För det första så räknar jag med en Destiny's Child-reunion, och för det andra så vill jag att Beyoncé ska släppa en miljon soloplattor.

Inga kommentarer: