tisdag 1 april 2008

Busta Rhymes

Hallå. Varför är jag så lost ibland? Jag har precis fattat att Busta Rhymes är grym. Lyssnar igenom hans nya mixtape för första gången nu och det är i stort sett det enda jag hört av Busabus förutom det megafeta Dillagencemixtapet som släpptes i.. höstas var det va? Han är ju fett sköööön. Tidigare hade jag nog några knäppa fördomar om att jag störde mej på hans raspiga röst. Jag har verkligen kommit över många fördomar nu. Först Alicia Keys, sen Mary J. Blige och nu Busta. Känner mej lite keff som har haft dem, men nu är jag helt obegränsad när det gäller musik, så det är ju iaf bra. Måste köpa lite Bustaplattor nu tror jag...

Här kan ni ladda ner mixtapet:

Busta Rhymes - I've Already Outshined Your Favorite Rapper
http://www.mediafire.com/?0znfhbtosbo

Inga kommentarer: