lördag 27 december 2008

Young Chris, Fat Joe f. Lil Wayne, Lil' Flip, Ya Boy, Royce Da 5'9", Lloyd Banks, Styles P

Young Chris, som det har varit ganska tyst om sedan han avslutade 30 Verses, 30 Days, har droppat en ny låt. Riktigt bra låt också, Chris passar utmärkt till den här typen av beat. Jag väntar fortfarande på Now Or Never.
DOWNLOAD Young Chris - Status Of The Game

Fat Joe har tagit med Lil Wayne och Ron Browz på sin nya låt. Väldigt originellt... Nja, trist är vad det är, men personligen väntar jag mej inte mer än såhär av Joe.
DOWNLOAD Fat Joe - Winding On Me (Feat. Ron Browz & Lil Wayne)

Lil' Flips nya officiella singel. Jiggasamplingen höjer givetvis låten, men speciellt bra är den ju ändå inte. Ganska tjatig och det finns redan en oerhörd mängd av sådana här låtar. Jag tycker ärligt talat att det är lite konstigt att välja en sådan här låt som singel i dessa tider när nyskapande är allt som gäller.
DOWNLOAD Lil' Flip - Deep In The South

Jag har inte så mycket att säga om dessa. Ya Boy-låten är från hans kommande mixtape, Kush 2009. Roycelåten är inte helt ny men har först nu kommit ut i CDQ, sjukligt bra är den också. Låten med Lloyd Banks är, precis som den som kom häromdagen, från hans kommande mixtape The Cold Corner. Styles P-låten vet jag inte var den kommer ifrån, men Giggs som gästar den är en emcee från UK.
DOWNLOAD Ya Boy - So Mean (Feat. T-Pain)
DOWNLOAD Royce Da 5'9" - Part Of Me (prod. Carlos Broady)
DOWNLOAD Lloyd Banks - My Brother's Keeper
DOWNLOAD Styles P - All I Know Is Pain (Feat. Giggs)

Inga kommentarer: