torsdag 25 december 2008

Common, Lloyd Banks, Yung Joc f. Monica, Mikkey Halsted

Fortfarande ganska julkörigt, men ett inlägg med nytt shit ska jag väl hinna med innan det är juldagslunch hos mormor. Mer kommer later y'all!

Ännu en remix på Commons Punch Drunk Love, den här är med på UK:s specialutgåvor. En av mina favoritlåtar på U.M.C. (som jag känner att jag gav aningen för högt betyg på när jag recenserade...), men texten stör mej lite. Det känns inte rätt. Nåja, det är en schysst remix men den slår inte originalet.
DOWNLOAD Common - Punch Drunk Love (Booty Shake Mix)

Lloyd Banks är tillbaka. Snart släpper han ett nytt mixtape, som lär vara riktigt fett om han går efter sin normala standard. Banks är grym, G-Units bäste man om jag får säga det själv. Här spittar han över Ludas I Do It For Hip Hop.
DOWNLOAD Lloyd Banks - Do It For This Block

Jag har hört en låt av Yung Joc innan denna, och den diggar jag sjukt mycket. Monica har jag inte hört mycket av heller, men jag diggar henne också. Den här låten är riktigt najs, jag diggar!
DOWNLOAD Yung Joc - Ridah (Feat. Monica)

Mikkey Halsted på ett No I.D.-beat. FETT. Jag behöver inte säga mer än så.
DOWNLOAD Mikkey Halsted - La La (prod. No I.D.)

Inga kommentarer: