torsdag 18 december 2008

Asher Roth, Gnarls Barkley f. Jay Electronica, Fabolous, Rapper Big Pooh, Freeway

Lite fler nya tracks som kommit på sistone då. Orkar inte lägga till så mycket på dem, men ett par ord ska jag väl kunna klämma ur mej.

Jag har nyligen fått upp ett litet intresse för Asher Roth, men bara hört ett par låtar. Allt jag har att säga just nu är att han låter läskigt lik Eminem, fast Eminem är givetvis tusen steg högre upp än Asher i både kaxighet och awesomeness. The Day I Got Crowned är inte brand new, men jag har för mej att jag aldrig la upp den förut när den kom? Jag är osäker dock, men den är bra så det skadar ju inte att slänga upp den igen om det råkar bli så.
DOWNLOAD Asher Roth - The Reading (Remix)
DOWNLOAD Asher Roth - The Day I Got Crowned

Funkig och soulig låt. Jag diggar.
DOWNLOAD Gnarls Barkley - Who's Gonna Save My Soul (Remix) (Feat. Jota Flowers AKA Jay Electronica)

Random ny låt från Loso och hans kompisar. Bra låt, men Loso är alltid tusen gånger bättre när det vankas album. Loso's Way, coming in '09!
DOWNLOAD Fabolous - There He Go (Feat. Red Cafe & Paul Cain)

Rapper Big Pooh + Khrysis = fett bra. Från Delightful Bars, som droppar snart.
DOWNLOAD Rapper Big Pooh - The Comeback (prod. Khrysis)

18 december = 18 låten från Month Of Madness. Freeway är bäst, I say no more.
DOWNLOAD Freeway - Get It Started (prod. The Alchemist)

Inga kommentarer: