torsdag 25 december 2008

Cassie, Teairra Mari, Keri Hilson f. Busta Rhymes

Cassie har en ny låt med en passande titel i dessa juletider. Det är en bra låt, men jag tycker mej höra en del brister i Cassies sång. Jag har inte lyssnat mycket på henne så jag vet inte hur hon brukar låta, kanske kan hon sjunga bättre än såhär?
DOWNLOAD
Cassie - Summer Charm

Apropå sjunga bra så har denna brud en av de bästa rösterna inom R&B:n. Jag har sagt det förut, och jag kommer säga det många gånger igen, Teairra Mari är sjukt grym. Hennes debutplatta från Roc-A-Fella är en fulländad debut och nu har äntligen första singeln till platta nummer 2 kommit! Den har skjutits upp i ett par år nu, men förhoppningsvis börjar det bli dags för den. Det är en mycket bra låt, förutom inslaget av autotune som är kasst.
DOWNLOAD Teairra Mari - Hunt 4 You (Feat. Pleasure P)

Bara för att vi är inne på R&B här så slänger jag upp nya officiella remixen på Keris Turnin' Me On. Jag diggar!
DOWNLOAD Keri Hilson - Turnin' Me On (Remix) (Feat. Busta Rhymes)

Inga kommentarer: