lördag 27 december 2008

Ciara f. 50 Cent, Brandy, Ne-Yo, Usher

Ciara ska droppa ett mixtape snart, för att få upp hypen för kommande plattan Fantasy Ride. Hon ska även släppa en ny singel från albumet tidigt på det nya året. Låten gästas av Young Jeezy och heter Never, Ever. Förhoppningsvis blir den inte en lika stor flopp som första singeln, T-Pain-gästade Go Girl. Den här låten diggar jag. Ännu en bra låt från henne och 50. Deras första låt tillsammans, sexiga Can't Leave 'Em Alone, är en av mina stora favoriter från Ciaras andra album.
DOWNLOAD Ciara - Slow Down (Remix) (Feat. 50 Cent)

Efter Brandys fantastiska nya album misstycker jag verkligen inte om alla dessa låtar, troligtvis albumleftovers, som läcker. Tyvärr är One Thing något DJ-taggad, men går alldeles utmärkt att lyssna på.
DOWNLOAD Brandy - Keyed
DOWNLOAD Brandy - One Thing

Ne-Yos läckor är också något som är mycket uppskattat hos mej. Han har haft ett kanonbra år i år, och alla dessa låtar som kommer påminner mej om att jag verkligen borde ta och köpa Year Of The Gentleman någon gång. Ska nog beställa hem den för mina julklappspengar...
DOWNLOAD Ne-Yo - Better Today

Usher droppade också ett fint album i somras, och det har kommit ett hyfsat flöde av oreleasade låtar från har under året också. Good stuff!
DOWNLOAD Usher - Take A Ride

Inga kommentarer: