fredag 12 december 2008

Beyoncé till Stockholm & Göteborg!

Beyoncé kommer till Stockholm den 13 maj. Och till Göteborg den 11.

Jag visste att hon skulle komma hit igen på sin turné, men helt säker har man ju inte kunnat vara! Men nu är det klart, och efter en intensiv chockperiod där jag nästan hoppade ut genom fönstret för att bli av med lite överväldigande energi har jag nu lugnat ner mej och börjat räkna dagarna. Biljetterna finns inte på ticnet än, men titta in lite då och då. Det lär ju komma upp inom en snar framtid.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mitt hjärta höll på att stanna när jag läste det! TACKTACKTACK för att du skrev det!!!!!

Anonym sa...

:Dyay kommer vara tredje gången man ser henne live då!!!!

karin lil'bridge sa...

Samma här :) Kommer bli helt sinnessjukt fantastiskt.