onsdag 24 december 2008

Ne-Yo - Harder To Breathe / Coke Side Of Life / Publicity

Det har kommit otroligt mycket nya låtar och grejer igår och idag, känns det som i alla fall! Jag trodde att det skulle vara lite stopp på läckorna nu när folk är upptagna med jul, men icke. Det flödar på som vanligt, om inte mer. Något som har läckt hela året är, som ni inte kan ha undgått om ni har besökt den här bloggen några gånger, låtar från Ne-Yo. Han har så otroligt mycket i sitt lager. Dels låtar som är gjorda för hans album men som har lämnats över, låtar som han sjunger som demos till andra artister och annat. Här kommer tre nya låtar. En av dem, Harder To Breathe, är enligt uppgifter till Pussycat Dolls egentligen. Coke Side Of Life är... ja, jag gissar vilt på att det är någon reklamgrej. Den tredje vet jag inte vad den är till för, men riktigt bra är den i alla fall. Nåja, resten av grejerna får ni så fort jag har tid. Nu måste jag sussa, imorgon är det julafton!

DOWNLOAD Ne-Yo - Harder To Breathe
DOWNLOAD Ne-Yo - Coke Side Of Life
DOWNLOAD Ne-Yo - Publicity

1 kommentar:

Anonym sa...

den harder to breathe passar verkligen inte att ne-yo sjunger :p han borde överlåta det till pcd...